בניית אתר וורדפרס לעסקים

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המבוססת על PHP ו-MySQL. הוא משמש מיליוני אתרי אינטרנט, כולל הבית הלבן, נאס"א, ג'נרל אלקטריק והניו יורק טיימס.

וורדפרס נוצרה בשנת 2003 על ידי Matt Mullenweg כמזלג של b2/cafelog. וורדפרס מתוחזקת כעת על ידי קהילה מקוונת של מפתחים ותורמים מכל העולם. וורדפרס פועלת על שרת אינטרנט שיש לו מערכת הפעלה כמו Ubuntu Server או Windows Server עם IIS או Apache ו-MySQL או MariaDB. מחשב שבו פועל Microsoft Windows עם IIS יכול לתפקד כשרת אינטרנט עם וורדפרס מותקנת עליו.

חלק זה אמור לספק מידע על מהי וורדפרס וכיצד היא פועלת לפני שנכנסים לפרטים של בניית אתר. וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה מיליוני אתרים. זה קל לשימוש, חזק וגמיש.

חלק זה יתמקד בהיבטים הטכניים של בניית אתר וורדפרס לעסק. הנושאים כוללים: כיצד להתקין וורדפרס, כיצד להגדיר את האתר שלך, כיצד להתאים את העיצוב, כיצד ליצור דפים ופוסטים, דרכים להוסיף תמונות או סרטונים ועוד.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המבוססת על PHP ו-MySQL. הוא שוחרר לראשונה בשנת 2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל, כמזלג של b2/cafelog. וורדפרס משמשת כיום יותר מ-25% מכל אתרי האינטרנט.

להלן כמה מהתכונות שהופכות את וורדפרס ל-CMS הפופולרי ביותר בשימוש כיום:

– התקנה קלה

– אין צורך בידע בקידוד

– ממשק ידידותי למשתמש

– תבניות הניתנות להתאמה אישית

– תוספים לתכונות נוספות

 

מאמר זה יעבור על היסודות של מה שאתה צריך לדעת לפני שתתחיל לבנות את אתר וורדפרס שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבחור שם דומיין ושירות אירוח אתרים. לאחר שבחרתם את שם הדומיין שלכם, השלב הבא הוא רכישת שירות אירוח אתרים. שירות אירוח אתרים שלך צריך להגיע עם לוח בקרה שיאפשר לך להגדיר את האתר שלך, להעלות תוכן ולנהל את האתר שלך.

הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא למצוא ערכת נושא וורדפרס שתואמת את סגנון האתר שאתה רוצה עבור העסק שלך. אתה יכול לחפש ערכות נושא חינמיות או ערכות נושא מובחרות בחנות הנושאים של וורדפרס, Themeforest או בשווקים אחרים כמו Creative Market או Themeforest.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה מיליוני אתרים, כולל רבים מהפופולריים שבהם.

וורדפרס היא אחת ממערכות ה-CMS הפופולריות ביותר בשימוש כיום. זה חינמי וקוד פתוח, מה שאומר שקל להתקין ולעדכן עבור כל מי שרוצה להשתמש בו. לוורדפרס יש גם אלפי תוספים, ערכות נושא וכלים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי להתאים אישית את האתר שלך בכל דרך שתרצה.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים ובלוגים. וורדפרס היא כעת בונה האתרים הפופולרי ביותר בעולם, ומפעילה למעלה מ-60 מיליון אתרים.

בונה האתרים מיועד למשתמשים שאינם מתמצאים בטכנולוגיה, כך שהוא קל לשימוש ובעל ממשק פשוט. ניתן להגדיר את התוכנה תוך פחות משעה על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. התקן וורדפרס על שם הדומיין שלך
  2. התאם אישית את מראה הבלוג שלך עם ערכות נושא ותוספים
  3. הגדר את הפונקציונליות של האתר שלך באמצעות ווידג'טים
  4. פרסם קצת תוכן

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של גנסיס מיתוג ופרסום!