כיצד מקבלים משכנתא לגיל הזהב

גם בגיל זהב ניתן יהיה לקבל משכנתא, יש סוגים שונים שם משכנתאות אותם יוכלו לקבל אנשי גיל הזהב וזאת בהתאם למצבם הנוכחי. אחת האפשרויות הפופולריות היא משכנתא הפוכה, זאת בהתחשב בכך שיש בבעלות הלווה נכס בבעלותו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא לגיל הזהב.

 

מהי משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה היא משכנתא שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים. התנאים לקבלת משכנתא הפוכה הם שהמבקש חייב להיות מעל גיל 60 ויש בעלותו נכס אותו הוא מתכוון לשעבד עבור ההלוואה. כאשר אנחנו רוצים לקחת משכנתא, אנחנו לרוב נצטרך להגיע עם הון התחלתי. מצד שני, כאשר אנחנו רוצים לבקש משכנתא הפוכה, מה שקורה הוא שאנחנו מוכרים את הנכס שלנו ומקבלים הלוואה בהתאם לשווי הנכס. אנחנו יכולים לפרוס את החזר ההלוואה לתקופה ארוכה יותר והיתרון הוא שאנחנו יכולים להשתמש בכסף לכל מטרה. בדרך כלל, הבנק מעט נוקשה ומבקש לדעת עבור מה אנחנו מבקשים משכנתא הפוכה. הבקשות שנענות יכולות להיות עקב טיפולים רפואיים, רכישת נכס חדש, השקעות שונות ועוד…

 

כמו כן, יש תנאים מסוימים בהם לווים מעל גיל ה-60 יכולים לקבל משכנתא רגילה. לדוגמא, כאשר אותם אנשים עם הכנסה שוטפת שלא מפנסיה וחשוב לדעת כי תקופת המשכנתא הרגילה הינה עד גיל 75 ובנוסף, מתלווה להלוואה גם ביטוח חיים. כאשר מדובר על אדם מבוגר מאוד הוא גם יוכל לקחת משכנתא, אך הבנק יכול לדרוש צירוף של קרוב משפחה (ילדים בעיקר) כלווה נוסף. כדי להכיר את כל האופציות עליכם לפנות לייעוץ כלכלי אצל פרץ פיננסים – משרד המתמחה בייעוץ, תכנון, ליווי וגיוס אשראי.

 

ניהול כלכלי נכון

כאשר אתם פונים אל פרץ פיננסים, אתם מקבלים ייעוץ גם מבחינת איזו משכנתא הכי נכון לכם לקחת ובאילו תנאים, גם ייעול לקיחת ההלוואה והחזר ריבית בצורה נכונה. מלבד לכך, כאשר מגיע אליכם סכום מאוד גדול שהוא לצורך השקעה, חשוב לדעת איך לייעל את הסכום שיש לכם כדי לקבל תשואה גבוהה יותר. ייעוץ דרך פרץ פיננסים מעניק לכם את כל הכלים הרלוונטיים.