מה זה שירות IT?

המונח "שירות IT" אינו מוכר לכלל, רבים שמעו עליו אבל לא מכירים לעומק את היתרונות המרכזיים של שירות IT. הפירוש המילולי של ראשי התיבות הוא Information Technology – טכנולוגיית מידע. כל עסק היום עובד בעיקר על טכנולוגיה ופחות על כוח אדם אנושי. עם קדמת הטכנולוגיה היומית עלינו לשמור על הכוח העסקי באמצעות טכנולוגיית IT.

 

מה כלול בשירות?

שירות IT כולל את כל השירותים של מערך המחשוב ותקשורת בעסק, החל מתחזוקת מחשבים ועד לאבטחת מידע בארגון שלכם. השירות החשוב ביותר מתחום ה-IT הוא הגנת סייבר. כל עסק שפועל באינטרנט חשוף למתקפות סייבר מצד מתחרים או מצד האקרים שמנסים לסחוט אתכם. שירות IT מעניק לכם הגנה מלאה בפני פריצות, גניבת מידע של העסק או גרוע יותר, של לקוחות העסק כמו כרטיסי אשראי, פרטים אישיים ועוד. קיימים סוגים שונים של שירותי it, חלקם נוגעים בהקמת שרת לעסק וניהול שוטף, חלק אחר נוגע לשירותי דיוור, התקנת תוכנות, גיבוי בענן ותקשורת בעסק.

 

האם אתם צריכים את זה?

עסקים רבים נעזרים בשירותי IT, אך לא כל עסק באמת נדרש לשירותי IT. עסקים שלא עובדים באופן ממוחשב ועדיין פועלים בצורה "ידנית" אינם נדרשים בשירותי IT. כמו כן, גם עצמאיים שעובדים בתור עסק פטור ואין להם כוח אדם או אינם נמצאים ברשת. עם זאת, כאשר האתר שלכם כן עומד ברשת וכן יש לכם תקשורת מול לקוחות ואתם מעוניינים למנף את האתר שלכם ללא שום הפרעה תוכלו להיעזר בשירותי IT. השירות יכול לבוא לידי ביטוי בנקודות הקטנות בעסק, החל מבעיה במדפסת הרשת ועד לבעיית קישוריות חיצונית לאינטרנט. חשוב תמיד לדאוג שיהיה לכם אל מי לפנות בזמן התקלה מכיוון שכל תקלה זעירה יכולה להוביל לפגיעה תדמיתית ולאובדן לקוחות.

 

יתרונות שירות IT

  1. צוות מיומן – כאשר אתם מקבלים שירות IT חיצוני לעסק יש לכם צוות של מערך טכנאים שעומד לרשותכם לכל תקלה. הזמינות הגבוהה תאפשר לכם להמשיך להתנהל בעסק ללא שום הפרעה.
  2. גיבוי בענן – שירות גיבוי בענן הוא חלק משירות IT. גיבוי בענן מאפשר לכם לגבות את כל האינפורמציה של העסק דרך שרת חיצוני, השירות הוא חסכוני בכך שהוא חוסך לכם עבודת שחזור, העתקה, שכפול וכן הלאה.
  3. זמינות – שירותי IT זמינים לכם לאורך כל שעות היום והלילה. עסקים רבים עובדים באמצעות מכירות אונליין וכאשר השרת שלכם נופל במהלך שעות הערב אתם עלולים מכירות לעסק. שירות IT מקצועי זמין לכל תקלה 24 שעות ביממה.
  4. אבחון – ברגע בו יש לכם תקלה אתם תקבלו מענה ישיר בטלפון כדי לנסות לאתר את הבעיה בעוד שבאותו זמן נשלח אליכם טכנאי. כמעט בכל המקרים ניתן יהיה לפתור את התקלה מרחוק על ידי השתלטות על המחשב.