איך בונים אתר במהירות?

בניית אתר יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון – מהעיצוב לתוכן ועד לקידום אתרים. זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל, ואפילו קשה יותר לעשות זאת במהירות. בפוסט זה בבלוג, נתאר כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך לבנות את האתר שלך במהירות!

 

1. בחר שירות אירוח אתרים

הצעד הראשון לבניית אתרי וורדפרס במהירות הוא לבחור ספק אחסון אתרים טוב. שירות אירוח אתרים יספק לך את המקום והמשאבים הדרושים לך כדי להפעיל את האתר שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי אירוח אתרים, לכן חשוב לעשות את המחקר שלך כדי למצוא את השירות המתאים לך.

אנו ממליצים להשתמש בוורדפרס אירוח מ-Bluehost. הם אחד מספקי אירוח אתרים הגדולים והפופולריים בעולם. בנוסף, הם מציעים שם דומיין בחינם ובונה אתרי וורדפרס עם כל תוכנית אירוח.

עם Bluehost, אתה יכול להפעיל את אתר הוורדפרס שלך בכמה קליקים בלבד. פשוט בחר את שם הדומיין שלך, בחר תוכנית אירוח ולאחר מכן עקוב אחר ההנחיות להתקנת וורדפרס.

 

2. בחר שם דומיין

שם הדומיין שלך הוא הכתובת של האתר שלך באינטרנט. זה מה שאנשים יקלידו בדפדפנים שלהם כדי לבקר באתר שלך. לדוגמה, שם הדומיין שלנו הוא wpbeginner.com.

בבחירת שם דומיין, עליך לקחת בחשבון שני דברים:

– סיומת הדומיין (או הדומיין ברמה העליונה)

– שם הדומיין עצמו

 

סיומת הדומיין הפופולרית ביותר היא .com, אך ישנם אחרים כמו .net, .org, ואפילו אלה ספציפיים למדינה כמו .uk ו-.us. התוסף שתבחר יהיה תלוי בקהל שלך ובאיזה סוג אתר אתה בונה.

 

3. בחר בונה אתרים

לאחר שבחרתם שירות אירוח אתרים ושם דומיין, הגיע הזמן לבחור בונה אתרים. בונה אתרים הוא תוכנה שתעזור לך ליצור ולעצב את האתר שלך. זה בדרך כלל גרור ושחרר, מה שמקל על השימוש גם אם אין לך ניסיון בקידוד.

 

4. צור את עיצוב האתר שלך

עכשיו כשיש לך בונה אתרים ושם דומיין, הגיע הזמן להתחיל ליצור את העיצוב של האתר שלך. הצעד הראשון הוא בחירת נושא. ערכת נושא של וורדפרס היא תבנית מעוצבת מראש שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור את האתר שלך.

יש אלפי ערכות נושא זמינות, אז הקדישו קצת זמן לדפדף בהן ולמצוא אחד שמתאים לכם. לאחר שמצאת ערכת נושא שאתה אוהב, הגיע הזמן להתחיל להתאים אותו כדי ליצור עיצוב ייחודי משלך.

בדרך כלל אתה יכול לשנות דברים כמו הצבעים, הגופנים והפריסה של האתר שלך בכמה קליקים בלבד. אם אתה רוצה להתקדם יותר, ערכות נושא מסוימות מאפשרות לך גם לערוך את ה-HTML וה-CSS כדי להתאים אישית את האתר שלך.

 

5. הוסף תוכן לאתר שלך

עכשיו כשיש לך שם דומיין, אירוח אתרים ובונה אתרים, הגיע הזמן להתחיל להוסיף תוכן לאתר שלך. הצעד הראשון הוא ליצור את הדף הראשון שלך. בוורדפרס, דפים שונים מפוסטים. דפים הם קטעי תוכן סטטיים כמו דף אודות או דף איש קשר. הפוסטים הם דינמיים ובדרך כלל מופיעים בסדר כרונולוגי הפוך בדף הבית שלך.

כדי ליצור דף, עבור אל הקטע דפים » הוסף חדש של לוח המחוונים של וורדפרס שלך. במסך זה, תוכל להוסיף כותרת ותוכן עבור הדף שלך. לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן פרסם כדי להפעיל את הדף שלך.

 

6. בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש

לאחר שהוספת קצת תוכן לאתר שלך, השלב הבא הוא לבצע אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של הפיכת האתר שלך לגלוי יותר בתוצאות החיפוש. כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח הקשורות לאתר שלך, אתה רוצה שהאתר שלך יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות.