מימון לרכב – למה זו הגישה המשתלמת ביותר לרכישת רכב?

כשאנחנו ניגשים לבחון כיצד ניתן לרכוש רכב, עומדות בפנינו מספר אופציות אפשריות. באופן טבעי, אם יש ברשותנו רכב, אז היכולת שלנו לרכוש רכב אחר הופכת קלה יותר. אך גם אם אין, וזו פעם ראשונה שאנחנו עומדים לרכוש רכב, עומדות לרשותנו אופציות שונות המאפשרות לנו לבצע את העסקה, לקנות רכב שיהיה בבעלותנו.

בשנים האחרונות, חברות שונות, כולל חברות אשראי, מציעות לנו מסלולים שונים בעזרתם אנחנו יכולים לרכוש רכב. מסלולים אלו עומדים לרשותנו, בין אם הכוונה שלנו היא לרכוש רכב חדש, יד ראשונה, ישירות מיבואן או סוכנות, ובין אם הכוונה שלנו היא לרכוש רכב משומש, מסוכנויות רכב.

אחת האופציות הפופולאריות והמשתלמות ביותר היא קבלת מימון לרכב. מדובר במסלול שחברות רבות מציעות ללקוחות שלהן, והוא מאפשר להם לקבל את המימון הרלוונטי לרכישת רכב, באופן שיוכלו לשלם את מלוא הסכום על הרכב כעת ולהחזיר אותו בעתיד לחברה שסיפקה את המימון.

 

מה זה מימון לרכב וכיצד הוא ניתן לנו?

מימון לרכב זו למעשה הלוואה שמיועדת ספציפית לרכישת רכב. להבדיל מהלוואות אחרות בהן אפשר להשתמש באופן חופשי לכל דבר, הרי שכאן מדובר על מימון ספציפי לרכישת רכב. מה שעומד במרכז ההלוואה, זו האפשרות שלנו לקבל מימון מלא על הרכב, ולחלק את החזר ההלוואה על פני מספר שנים.

למשל, אם אנחנו רוצים לרכוש רכב חדש ואין לנו הון עצמי לכך או שיש לנו אבל לא מספיק, אזי שאנחנו יכולים לפנות לחברה ולקבל מימון לרכישת רכב, בתנאים מסוימים, באופן שיאפשר לנו לשלם את הסכום הנדרש, לקבל את הרכב, ולהחזיר את הלוואה על פני התנאים שנקבעו מראש.

באופן טבעי, ככל שההון העצמי שלנו גדול יותר, אז סכום ההלוואה יהיה קטן והתנאים יהיו הרבה יותר גמישים ומשתלמים. אם אנחנו בוחרים במימון של 100 אחוז, אזי סביר להניח שהתנאים יהיו יותר קשיחים. עם זאת, אנחנו צריכים לזכור שגם במצב זה נוכל ליהנות מהרכב ומהשימוש בו.

אחת האופציות האפשרויות עבור מימון לרכב, היא נטילת הלוואה דרך חברת אשראי איתה אנחנו עובדים. היא תספק לנו מימון בתנאים אטרקטיביים לפי מצב האשראי שלנו, בפריסת תשלומים נוחה ובריביות משתלמות, במינימום זמן ובירוקרטיה. יתרון נוסף הוא, ההלוואה איננה קשורה לחשבון הבנק שלנו ולא מטילה עליו מגבלות.

 

מה חשוב לבדוק כשמחפשים מימון לרכב?

ראשית, מה כמות התשלומים המשתלמת עבורנו.

שנית, מה גובה הריבית שאנחנו צריכים לשלם עבור ההלוואה.

שלישית, איזה אחוז מעלות הרכב החברה מוכנה לממן בעסקה.

ארבע, צריך לשים לב, המימון נעשה במקרים של רכישת רכב מיבואנים או סוכנויות מוכרות. כלומר, לא בכל מקרה ובכל מצב אנחנו נוכל לקבל מימון לרכישת רכב. לכן עלינו לחפש רכב חדש רק במקומות אלו.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הלוואה לרכב