שירות טלמרקטינג לעסקים קטנים וגדולים

חלק מהחברות גילו שהן מקבלות יותר תגובות מלקוחות כשהן משתמשות במענה אנושי חיצוני לעסקים. הסיבה לכך היא שאנשים אינם רגילים לאינטראקציה עם מכונות ומעדיפים אינטראקציה אנושית. המשווק הטלפוני יתחיל בדרך כלל בהצגת עצמו ולאחר מכן ימשיך לספר ללקוח על המוצר שהוא מוכר. המטרה היא לגרום ללקוח להתעניין מספיק במוצר כדי שיבצע הזמנה טלפונית או ירכוש אותה באופן אישי בחנות. שיחת טלמרקטינג היא סוג של שיחת שיווק. זוהי אסטרטגיית שיווק שבה עסקים יוצרים קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטלפון כדי למכור את המוצרים או השירותים שלהם. ניתן לבצע שיחות טלמרקטינג ממשרד החברה או מהבית, והן עשויות להיות מוקלטות או בשידור חי.

היתרונות העיקריים של שימוש במענה אנושי חיצוני לעסקים הם בכך שהוא עוזר לחברה בדרכים הבאות:

  • זה משפר את חווית הלקוח
  • היא בונה אמון בקרב לקוחותיה
  • זה חוסך זמן במענה לשאלות לקוחות

בעתיד, יהיה צורך לעסקים להעסיק בני אדם כדי לעזור להם להגיב לשאלות של לקוחות. הסיבה לכך היא שבינה מלאכותית לא יכולה לעשות הכל ויש לה את המגבלות שלה. לדוגמה, AI לא יכול לענות על שאלות בצורה ידידותית או לספק תשובות מותאמות אישית. מענה אנושי חיצוני לעסקים הוא מונח המתייחס לכל תגובה שיוזמת אדם מחוץ לחברה. חשוב לציין שתגובות אנושיות חיצוניות יכולות להיות חיוביות או שליליות במהותן. לדוגמה, אם חברה מוציאה מוצר חדש, התגובה מבני אדם חיצוניים יכולה להיות חיובית מאוד ולגרום להגדלת המכירות של החברה. מצד שני, אם יש בעיה במוצר, אז בני אדם חיצוניים עלולים להגיב בצורה שלילית וזה ישפיע בסופו של דבר גם על העסק לרעה.

שיחת טלמרקטינג

שיחת טלמרקטינג היא טכניקת שיווק המשמשת חברה כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולבצע מכירות. ישנם שלושה סוגים עיקריים של שיחות טלמרקטינג: יוצאות, נכנסות ויצירת לידים. שיחות טלמרקטינג יוצאות מתבצעות על ידי החברה ללקוח ואילו שיחות טלמרקטינג נכנסות מתבצעות על ידי הלקוחות עצמם. שיחות טלמרקטינג ליצירת לידים מבוצעות על ידי חברות שרוצות לאסוף מידע מהלקוחות הפוטנציאליים שלהן, שבהמשך ניתן להמיר ללידים למכירות. טלמרקטינג הוא סוג של שיווק שבו מוכר יוצר קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטלפון או באמצעים אלקטרוניים אחרים. טלמרקטינג משמש למכירת מוצרים כמו ביטוח, מנויים למגזינים ומערכות אבטחה לבית. זה יכול לשמש גם לקידום מועמדים פוליטיים או תרומות לצדקה. שיחת טלמרקטינג היא שיחת טלפון שמתבצעת לצרכן מתוך כוונה לשכנע אותו לקנות מוצר או שירות מסוים. גם אתם רוצים שירות כזה לעסק שלכם? לחצו כאן למידע נוסף.

טלמרקטינג הוא סוג של שיווק הכולל שימוש בטלפון כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. טלמרקטינג היא טכניקת מכירה הכוללת ביצוע שיחות יוצאות ללקוחות. מטרת הטלמרקטינג היא לשכנע צרכנים לקנות מוצרים או שירותים. ניתן לעשות זאת בטלפון, בדואר, בפקס ובמייל. איש שיווק טלפוני ייצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטלפון או דרך האינטרנט וינסה לשכנע אותם לקנות סחורה או שירותים. איש המכירות ישתמש לעתים קרובות בסקריפט בעת ביצוע שיחות אלו. טלמרקטינג יכול להתבצע גם באמצעות דואר, דואר אלקטרוני, פקס ומדיה חברתית. הטלמרקטינג נעשה באופן אישי, בטלפון או דרך האינטרנט והוא משמש בעיקר למטרות שיווק ישיר.